Nintendo Switch

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).

Re: Nintendo Switch

Berichtdoor Jalf » 13 feb 2018, 14:17

Wow, dat nieuws over een fysieke Monster Boy had ik gemist. Ben ik heel blij mee. Volg de ontwikkeling van die game al een paar jaar..

Ik begrijp dat ze een aantal Wii U games 'remasteren' omdat weinig mensen ze gespeeld hebben. Easy cashen voor Nintendo. Ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij de prijzen van deze games. € 39 was mijns inziens een mooie prijs geweest. Maar aangezien miljoenen mensen Mario Kart 8 DX nog een keer voor 59,99 gekocht hebben, snap ik ook wel dat Nintendo die prijs niet vrijwillig twintig euro omlaag gooit.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor Gozert » 13 feb 2018, 15:10

Zelfs €39,99 vind ik aan de hoge kant voor een remaster waar zo weinig aan gedaan is.

Spoiler: weergeven
Al zou ik zo weer het volle pond voor Mario Kart 8 Deluxe neerleggen als ze totaal nieuwe totaal nieuwe en exclusieve DLC cups zouden aankondigen. Zo'n hypocriete Mario Kart slet ben ik dan ook wel weer.

Verder zou ik als Nintendo zijnde voorlopig ook nog niet de prijzen omlaag gooien als je ziet hoe goed sommige van deze titels verkopen...
Gozert
Moderator

Berichtdoor Apenheul » 13 feb 2018, 16:43

Nog een paar dagen :wink:
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor aapje » 13 feb 2018, 17:44

"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Parasola w dupie nie otworzysz. 
Youtube - pink aipom
aapje

Berichtdoor Tom » 13 feb 2018, 18:19

Cool! :)

The Blob vond ik zeer geslaagd :)

Ik zelf heb er totaal geen moeite mee en op dat ze veel games uitbrengeb die goed zijn. Ook al zijn die eens op een vorig, of ander, systeem verschenen. Zolang ze ook blijven werken aan nieuwe games zie ik geen probleem. Ik zie de Switch ook als een totaal ander systeem dan gewoon een nieuwe Nitendo console. Voor mij mag het een complete :vanalles wat" console worden met gewoon goede games die ik graag wil spelen ook als ik ze al eens gespeeld heb. Door de portable functie leeft het meer dan ooit hier bij mij.

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Apenheul » 13 feb 2018, 18:21

De Blob remaster komt overigens naar alle systemen.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Jalf » 14 feb 2018, 11:01

Tom schreef:Cool! :)

Ik zelf heb er totaal geen moeite mee en op dat ze veel games uitbrengeb die goed zijn. Ook al zijn die eens op een vorig, of ander, systeem verschenen. Zolang ze ook blijven werken aan nieuwe games zie ik geen probleem. Ik zie de Switch ook als een totaal ander systeem dan gewoon een nieuwe Nitendo console. Voor mij mag het een complete :vanalles wat" console worden met gewoon goede games die ik graag wil spelen ook als ik ze al eens gespeeld heb. Door de portable functie leeft het meer dan ooit hier bij mij.

Zo sta ik er in principe ook in hoor. Veel Switch bezitters zullen de Wii U games hebben gemist. Voor hen zijn dit dus eigenlijk nieuwe games. Tevens een mooie kans voor ontwikkelaars om nog wat te verdienen op titels als Pokkén, Hyrule Warriors en Bayonetta 2. En op de PS4 gebeurt dit natuurlijk ook volop. De helft van mijn PS4 collectie bestaat uit 'remasters' van games als The Last of Us, Valkyria Chronicles, Heavy Rain, Modern Warfare 4 en Beyond Two Souls. En de GameCube kreeg in het eerste jaar ook een stuk of 10 Dreamcast ports.

Ik heb wel problemen met prijskaartjes van 59,99. Je maakt als ontwikkelaar fors minder kosten op zo'n release. Doe er een tientje af. Gelukkig gebeurde dat wel met LA Noire en Rayman Legends. De reden dat ik Skyrim en Doom voor de Switch niet heb gekocht is omdat ze veel te duur vond .

Jalf

Berichtdoor infraroodborstje » 15 feb 2018, 16:55

Een dag eerder in de brievenbus:

Afbeelding

Afbeelding
infraroodborstje

Berichtdoor Apenheul » 15 feb 2018, 17:26

Wooo, gaaf! Heb er zin in ^_^

Heeft een 9.1 gemiddeld op opencritic, samen met Shadow of the Colossus en Monster Hunter World weer een mooie start van het jaar!
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Rookworst88 » 15 feb 2018, 17:29

Zijn deze ook als bundel te koop net als de WiiU?

Rookworst88

Berichtdoor KillingRaptor » 15 feb 2018, 17:30

Apenheul schreef:Wooo, gaaf! Heb er zin in ^_^

Heeft een 9.1 gemiddeld op opencritic, samen met Shadow of the Colossus en Monster Hunter World weer een mooie start van het jaar!

Ahem... Je vergeet Dragon Ball FighterZ. ;)

Ik verwacht Bayonetta morgen ook! Heb er zin in om hem nogmaals te spelen.

KillingRaptor

Berichtdoor Apenheul » 15 feb 2018, 17:45

En DBFZ natuurlijk, stom dat ik die vergeten was ^_^

Rookworst88 schreef:Zijn deze ook als bundel te koop net als de WiiU?

Als je Bayonetta 2 fysiek koopt krijg je deel 1 er digitaal bij dacht ik. Op de eShop kun je ze wel los van elkaar downloaden. Je kan ze niet beide fysiek krijgen tenzij je uit Japan importeert. Ik ga zelf voor de normale fysieke Bayo2 met digitale Bayo1.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor KillingRaptor » 15 feb 2018, 17:50

Special edition hier uiteraard! Want ja... Bayonetta... :wub:

KillingRaptor

Berichtdoor Apenheul » 15 feb 2018, 17:53

Ik heb trouwens ook de fysieke edities van Wonder Boy en Shantae besteld, die waren goed te betalen op base.com.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor infraroodborstje » 15 feb 2018, 17:57

Apenheul schreef:En DBFZ natuurlijk, stom dat ik die vergeten was ^_^

Rookworst88 schreef:Zijn deze ook als bundel te koop net als de WiiU?

Als je Bayonetta 2 fysiek koopt krijg je deel 1 er digitaal bij dacht ik. Op de eShop kun je ze wel los van elkaar downloaden. Je kan ze niet beide fysiek krijgen tenzij je uit Japan importeert. Ik ga zelf voor de normale fysieke Bayo2 met digitale Bayo1.

Oh man, die Japanse special edition is zooo gaaf... gelukkig kwam ik er later pas achter dan hij kwam anders had ik daar veel te veel geld aan uitgegeven. Hij was 140 dollar om te importeren ofzo.

Afbeelding

ik heb nog nooit eerder een Bayonetta dus ben benieuwd. Helaas heb ik er nog geen tijd voor omdat Monster Hunter iedere game minuut op slokt momenteel, die game is echt digitale crack.
infraroodborstje

Berichtdoor Pius » 16 feb 2018, 21:56

Ben inmiddels ook druk met Bayonetta 2. Vandaag was voor mij wederom de bevestiging dat ik met deel 1 niet echt een klik krijg. Maar deel 2 daarentegen, man wat een ge-weldige game is het toch :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Galious » 19 feb 2018, 22:27

Mega Man Legacy Collection 1 + 2 komt op 22 mei naar de Switch. Wel jammer dat ze een beetje een half-assed release hebben voor liefhebbers van fysieke media, want de fysieke release bevat alleen MMLC 1 op cart en MMLC 2 als download voucher. Maar hoe dan ook, awesome collectie :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor KillingRaptor » 19 feb 2018, 23:01

Ik ben al blij dat we een doosje krijgen tegenwoordig. :)
Vind het wel vreemd dat ze niet al die games op één cartridge krijgen, zo groot zijn die toch niet?

KillingRaptor

Berichtdoor Galious » 19 feb 2018, 23:10

De eerste collectie is maar 289.6 MB op de PS4. De tweede is 4.96 GB. Lijkt erop dat Capcom echt voor de allerkleinste en goedkoopste (om te produceren) Switch cart gaat van 1 GB.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Flozem » 20 feb 2018, 06:48

Galious schreef:De eerste collectie is maar 289.6 MB op de PS4. De tweede is 4.96 GB. Lijkt erop dat Capcom echt voor de allerkleinste en goedkoopste (om te produceren) Switch cart gaat van 1 GB.

Dat soort releases sla ik daarom gewoon over. Schandalig excuus voor een fysieke release. :(
Flozem

Berichtdoor Apenheul » 20 feb 2018, 09:49

Ik heb alle Mega Man games al drie keer gekocht dus deze collections kunnen mij gestolen worden :)
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Jalf » 20 feb 2018, 09:57

Ik heb de eerste Legacy Collection al op de PS4, maar ik vind het toch wel heel vet om ze beide op één systeem en (deels) fysiek te hebben. En op Switch natuurlijk ook nog portable. Denk wel dat ik deze ga halen voor de Switch als de prijs een beetje schappelijk (€29,99 ofzo) is.

Laatst bijgewerkt door Jalf op 20 feb 2018, 10:18, in totaal 1 keer bewerkt.

Jalf

Berichtdoor Dynamike » 20 feb 2018, 09:59

Jalf schreef:Ik heb de eerste Legacy Collection al op de PS4, maar ik vind het toch wel heel vet om ze beide op één systeem en (deels) fysiek. En op Switch natuurlijk ook nog portable. Denk wel dat ik deze ga halen voor de Switch als de prijs een beetje schappelijk (€29,99 ofzo) is.

Wat ik zag was dat digitaal de eerste collectie 15 euro is, 20 euro voor de tweede collectie en samen op fysiek samen op een card voor 40.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Dennis! » 20 feb 2018, 10:05

Apenheul schreef:Ik heb alle Mega Man games al drie keer gekocht dus deze collections kunnen mij gestolen worden :)

:lol:

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor Apenheul » 20 feb 2018, 15:24

Twee juicy geruchten doen de ronde: Fortnite en Diablo 3 komen naar de Switch. De bron is echter Marcus Sellars die erom bekend staat met grof hagel te schieten, soms blijkt iets te kloppen maar vaak ook niet.
Apenheul
Beheerder

VorigeVolgende