Nintendo 3DS (en 2DS)

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).

Re: Nintendo 3DS (en 2DS)

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 21 okt 2017, 20:14

Ik wil dit even delen met jullie:

:smile:

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor Apenheul » 21 okt 2017, 23:13

Samus Returns is iig het zeker waard om aan te schaffen, ik zit er zo'n 8 uur in (save-game zegt 20%) en ik vermaak mij prima. De herhaling van steeds een Metroid neerhalen verveelt wel op een gegeven moment maar exploren blijft geweldig. De andere games in die video heb ik niet. Yokai Watch 1 heb ik wel in mijn collectie maar moet ik nog proberen, Monster Hunter Stories ziet er wel aarzig uit maar ik heb al een overload aan RPGs voor de 3DS. Miitopia intrigeert mij op een bepaalde manier wel, ik vond Tomodachi Collection eigenlijk nog best interessant en volgens de activity log had ik toch iets van 25 uur aan die game besteed.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 22 okt 2017, 12:04

Ik heb ook Yo Kai Watch altijd links laten liggen. Ik dacht dat t iets stoms was gericht op kinderen.
Maar na deze video gezien te hebben ga ik t denk ik wel oppikken.
Metroid heb ik al uigespeeld. Die 20% zal in praktijk meer zijn omdat die extra bombs en kannonen best veel % opleveren. Dus story wise zul je wat verder zijn, de game duurt zn 10 a 20 uur.
Voor mijn gevoel zit er gewoon 1 area te veel in die Metroid game, dus de game is net iets te lang. Maar alsnog super vet. De bossfights vind ik nergens zo leuk als in deze Metroid.

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor Apenheul » 22 okt 2017, 12:15

Ik heb tot nu toe alleen Diggernaut gehad maar die was erg gaaf, ook die eerste encounter.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 22 okt 2017, 14:10

Apenheul schreef:Ik heb tot nu toe alleen Diggernaut gehad maar die was erg gaaf, ook die eerste encounter.

Ik bedoel met boss fights ook de gewone Metroids. Want die worden steeds groter, sterker en sneller zoals je nu al gemerkt zult hebben.
Maar ik vind het wel vet. Kijken welke moves de boss gebruikt. En dan anticiperen en terug slaan. Veel herhaling daarin, maar t verveelt me niet.

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor synergy » 22 okt 2017, 17:30

Apenheul schreef:Ik heb tot nu toe alleen Diggernaut gehad maar die was erg gaaf, ook die eerste encounter.

Ik vond die
Spoiler: weergeven
eerste
Diggernaut juist irritant, cheap death dat helemaal uit de toon van de game valt. Zal wel een knipoog zijn naar het einde van Super Metroid ofzo.
.
Arjan Gameboyman schreef:Want die worden steeds groter, sterker en sneller zoals je nu al gemerkt zult hebben.
Maar ik vind het wel vet. Kijken welke moves de boss gebruikt. En dan anticiperen en terug slaan. Veel herhaling daarin, maar t verveelt me niet.

Ik vond alle Metroids echt wel te makkelijk, als je genoeg energie tanks, dat groene schild en raketten hebt dan spam je gewoon en hoef je vaak helemaal niks van hun patroon te leren. Gewoon er voor gaan staan en knallen maar. :laugh:

Voor de rest hele toffe game, het sfeertje hebben ze perfect weten te pakken!
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 22 okt 2017, 17:41

Er word vaak gezegd dat de game best moeilijk / uitdagend is. Dus ik dacht dat ik gewoon pro was. Blijkbaar niet, jammer zeg :p

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor synergy » 22 okt 2017, 17:45

Arjan Gameboyman schreef:Er word vaak gezegd dat de game best moeilijk / uitdagend is. Dus ik dacht dat ik gewoon pro was. Blijkbaar niet, jammer zeg :p

Haha, ik ben alles behalve een pro gamer. :smile: Sterker nog; ik ben eigenlijk helemaal niet goed in vele genres van games, maar ik vond 'm wel makkelijk. Maar dat was wel op normal mode, ik denk dat hard mode wel een uitdaging gaat worden. :laugh:
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

Berichtdoor Apenheul » 22 okt 2017, 18:28

Ik denk dat het mede makkelijk is doordat je vrijwel nooit verlegen zit om raketten en health. De game strooit rijkelijk met upgrades.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 22 okt 2017, 18:47

Apenheul schreef:Ik denk dat het mede makkelijk is doordat je vrijwel nooit verlegen zit om raketten en health. De game strooit rijkelijk met upgrades.

Ja klopt. De enemy's worden wel sterker, maar jij word zelf ook minstens net zo snel sterker waardoor t er niet veel moeilijker op word.
Maar t puzzelen enzo vind ik wel erg tof. Ik heb bijna niks opgezocht online en dat is met andere Metroids wel anders.

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor KillingRaptor » 12 jan 2018, 23:34

Detectiva Pikachu komt naar het westen toe. Ik vind het er stiekem wel cool uitzien. :laugh:

Hij verschijnt ook gewoon in de winkelrekken.

KillingRaptor

Berichtdoor Apenheul » 13 jan 2018, 01:21

Het schijnt een erg korte game te zijn maar tegelijk ook best een leuke en toegankelijke point & click adventure.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Arjan Gameboyman » 13 jan 2018, 10:20

Ziet er niet uit!
Maar is misschien wel geinig. :)

Afbeelding
Arjan Gameboyman

Berichtdoor Pius » 13 jan 2018, 22:39

Ik vind het een beetje sneu, maar ik koop niks meer voor de 3DS. ik gebruik hem toch niet meer sinds de superieure Switch is uitgekomen.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Nutsy-Gutsy » 14 jan 2018, 12:38

Haha, lijkt me helemaal geweldig! Dit is een Pokémon game die ik wel zou kopen. ;-)

Mijn collectie: http://nutsygutsy.wix.com/collection (work in progress)
Nutsy-Gutsy

Vorige